Förbjuden tanke

Lejoninnan brottas med sig själv... Lilla telningen ska egentligen vara hos sin far, men åker hem till mig för det är mer hemma för honom. Han njuter fullt ut. Men. Jag skulle egentligen vilja kunna åka hem och få vara helt ensam innan Han kommer hem från jobbet och tar massa energi. Hur förbjudet är det inte att önska att sonen inte ska vara hos sig...?!  Jag har i riktigt svaga ögonblick hintat att han ska åka men det känns så fruktansvärt. Hemma hos far är ingen hemma förrän sent på kvällen, och han vill tanka trygghet och mys - och mamma är trött och vill vara själv och nu ställer sig alla stridslystet upp och hävdar att man måste tänka på sig själv i första hand för att orka vara en bra mamma...

Men jag är sambo med en Han vars mor aldrig orkade gosa mer än 10 minuter åt gången och det sitter kvar som sår hos honom fortfarande och påverkar vårt liv ofantligt mycket. Ve den kvinnan, och mannen som var hans far som valde att uppfostra den hårda vägen. Så skapar man sannerligen ett kärleksfyllt och kärleksfullt barn...inte...

Lärarinnan ska jobba lite till och förbereda en sak till innan hon kastar sig på kvasten och flyger hemåt.

Kvinnan är tjock. Hon vill inte ha sex nu. Hon är tjock och äcklig.

Väninnan får snart besök från Glasberget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0