London

Lejoninnan..är glad. Lilla telingen ska äntligen få åka till London, något han tjatat om länge. Och det bästa,,,det är att jag slipper följa med! Jag har varit i den staden en enda gång och den visade sig inte från sin bästa sida så jag ska göra om det någon gång,,,kanske..

När vi kom fram till vårt hotell var ingången avspärrad...pga mord. Bara klättra in en annan väg, inget mer med det. Sedan var det pissväder, min gamla flirt jag åkt dit för att träffa drog över mig på skitiga lakan och lämnade mig dagen efter i en farlig korsning i ett farligt område innan tunnelbanorna började gå. Jag förstod mig aldrig på tunnelbanesystemet men lyckades hitta tillbaka, självklart fnissandes för allt var så tokigt och typiskt. Det var också situationen tillbaka på hotellet där reskamraterna blivit dödsfiender och den isiga stämningen fick mitt fniss att kvävas och London var grått och fult och upplevelsen i stort likaså. Men lilla telingen får nog roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0