Tillbaka

Tillbaka!

Lärarinnan...är äntligen färdig med utvecklingssamtalen och de har gått mycket bra. Har tränat arbetsminnet under en intensiv period och ökat det jättemycket. Låg otroligt lågt från start kan tilläggas. Är mycket mer effektiv nu...men den enda effekten jag egentligen kunde sätta på pränt var att jag skulle få bättre koll på mina nycklar...men så bra träningsprogram finns nog inte.

Väninnan...undviker en jobbig vänninna just nu som ska älta gamla saker, vägrar släppa, och det kan bara bli illa.

Lejoninnan pratade med stora telingen i 16 minuter och 34 sekunder igår, och hon mår bättre än det dramatiska mailet hon skrev för några dagar sedan och som fick igång mig ordentligt. Bara hålla tummarna medan man står där med den avslitna navelsträngen bultade kvar i handen...aj...

Kvinnan...är konstant otillfredsställd men har haft så mycket på jobbet under en period att hon inte riktigt orkar vara arg. Håller mig på min kant och undviker honom och så planerar vi framtiden... Det är dubbelt. Jag står inte ut med nuet men inbillar mig uppenbarligen att framtiden bär något nytt och bättre i sitt sköte. Må det innehålla en liten lobotomi i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0