Eremit

Kvinnan... mycket mindre mogen man måste minsann mucka... Är han trött, så får ingen i familjen missa det. Då blir mognadsnivån i storlek med mina yngsta elever. JESUS! "Om jag ska göra det där så ska du göra det där". Jag tappade hakan och vände mig bara om. Kroppsspråk tog dock inte, så en lite tydligare verbal befallning om att försvinna rapades också upp innan jag fick frid.

Vem har utrustat mig med mitt tålamod? Jag vill göra en reklamation! Jag fick en för liten dos!!!

Jag är sannerligen inte gjord för detta! Jag vill bli en gammal tant, som bor i en etta med en pizzeria under balkongen. Väggarna ska vara klädda med böcker från golv till tak och jag ska ha en riktigt skön fotölj, en dator och min mobil. Där ska jag sedan leva återstoden av mitt liv. Ensam. Barnen kan väl få hälsa på ibland, men i övrigt så tror jag att jag skulle bli en alldeles förträfflig eremit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0