söndag

Kvinnan...Hektiskt dag idag med tight tidsschema. Det ska in både renovering, träning, middag och så vrålar Lärarinnan att hon måste ha några timmar också. Vi väljer att ignorera henne...

Lejonninan... lånade minstingen en extrastund igår och mös på kalas.

Lärarinnan...har så mycket som måste göras idag att hon blivit paralyserad och inte kommer igång alls. Det är effektivt, många vuxenpoäng, minsann, minsann... Vi lever ju i en demokrati och när de övriga jag väljer att negligera mig och mina behov totalt så måste jag ju resignera och helt enkelt strunta i alla måsten... Puh, vilken börda som just lossnade från mina axlar!

Väninnan...har varit en dålig sådan och bara ringt för att gnälla över sitt liv. Det är inte utvecklande. Tur att Härskarinnan gör samma sak. Är det därför vi funnit varandra så djupt? Fast vi var mer eller mindra singlar när vi först möttes så då gnällde vi inte så mycket. Hm...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0