Trisslott eller lotto?

Lärarinnan... flydde, och med henne all pedagogisk förmåga... Jag gjorde bort míg ikväll. Jag tappade kontrollen,.Jag förlorade tålamodet. Med fel person. Jag torskade fett i en maktkamp med en tonåring och jag tror att konsekvenserna kommer att bli ödesdigra...så...

Väninnan... ringde alla som var vakna och grät och beklagade sig och tyckte väldigt synd om sig själv men banne mig om jag hade lust att vara vuxen.

Lejoninnan... var det som startade det hela. Telingen attackerades och lejoninnan hoppade igång, mycket starkare än hon själv var förberedd på. Var inte beredd på att dagens alla motgångar och möda låg så tungt kring hjärtat. Verkar som om jag behöver åka bort och ta en time out, från allt.

Kvinnan...vän med flyktreflexen mer än kämpaandan, hon vägrar att gå och lägga sig och har letat nytt boende på hemnet men jag måste nog vinna lite pengar om jag vill flytta till något annat än en förort till en förort. Ont i huvudet. Och hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0