Vem är du?!

Vi undrar bara lite, vi fyra...vem är det som är och kikar på vår sida...?

Det här är ju min lilla hemliga dagbok, min avstjäpningsplats i cyberrymden av svårmod och idioti. I verkliga livet måste jag ju vara så ljuv, rar och lagom... och behärskad...och vuxen!!! Här börjar jag låta mig välla över kanterna, visa mitt rätta, svarta inre. Så, vem har hittat hit, för enligt den där konstiga knappen statistik visar massa siffror nu och det känns konstigt... Ingen av mina anhöriga bör ju hitta hit för här raljerar jag och spyr galla och överdriver kanske lite ibland när jag tycker väldigt synd om missförstådda mig.

Så. Ge dig tillkänna, lämna en kommentar, beordrar Lärarinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0