Galen!

Kvinnan...hon vill bo själv! Samboskapet har stigit henne upp i halsen och hotar att kväva henne och lusten att lösa något är så mycket mindre än lusten att avrätta Han. Det konstruktiva sinnelaget har fått vika undan för bra mycket mer primitiva känslor.


Han kom precis tillbaka, och har funnit en konstruktiv lösning på senaste problemet, och mogna jag svarar med att vara barnslig och totalt...omogen...


Jag var på en föreläsning för ett tag sedan, Lou Rossling. Hon ställde några intressanta frågor, som man nog bör ställa sig själv ibland. " Vill jag vara barn till mig själv? Vill jag vara elev till mig själv? Vill jag vara chef til mig själv? och viktigast...Vill jag vara gift med mig själv?" Svar nej. Jag skulle aldrig vilja vara gift med mig själv, aldrig. Så det är egentligen ren och skär snällhet som gör att jag befriar mina pojkvänner så ofta och så fort.

Jag är inte ombytlig, jag är snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0