Inaktiv...

Kvinnan... är seg och slö. Stänger av så fort jag kommer hem. Inaktiv. Gillar det inte. Det finns massor att göra. Därför jag stänger av antar jag. Det är så mycket nu att det blir kortslutning.

Lärarinnan... konstaterar att bara nästa vecka är över så släpper en stor ansvarsbörda som vilar tungt på mina axlar. Man ska aldrig delegera. Man ska göra det själv för då blir det bäst gjort. Framförallt blir det gjort och man behöver inte springa och kontrollera en massa andra människor, som konstigt nog inte tycker om att bli kontrollerade. Konstiga människor.

Lejoninnan... väntar på livstecken från stora barnet.

Väninnan... måste hämta ut biljetter inför resan till Glasbergets rike. Undrar om jag eller våren kommer först dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0