Sssssss

Lärarinnan sammanställer och sammanfattar och skriver och svamlar och skramlar...och suckar...

Kvinnan längtar ut. Träna är på agendan men en påse lösgodis ter sig så mycket mer lockande just nu. Underligt stark dragkraft det där sockret har. Jag har ju bytt träningsform. Den gamla ter sig inte lika lockande längre, underligt nog. Gegga i öronen, kall vatten på hela ryggen och blödande ben har plötsligt mist sin tjusning. Förstår inte riktigt när det hände och är lite nervös att det är något slags vuxentecken.

Väninnan har glatt Glasbergets härskarinna med dråplig historia om vad Han företog sig igår. Jag skäms över mitt eget sätt när jag ertappade honom med att ha gjort en riktigt knasig sak. Istället för att bara skratta åt det och säga åt honom att han själv får reparera det så idiotförklarade jag honom på alla upptänkliga sätt. Sannerligen inte utvecklande för en relation och skulle jag fått något liknande hade jag tvättat alla hans favoritkalsonger i 90 grader samt hällt grovkornigt havssalt under förhuden på honom direkt han somnat. Fem nätter i rad. Glasbergets Härskarinna tackade dock allra ödmjukast för att jag förgyller hennes liv med historier från mitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0