Lrdag kväll

Just hemkommen. Skulle bli en kväll ute, men väninnan bråkade igen med sin sambo och vågade inte riktigt gå ut.

Gjorde mig fin. Gick ner till Han. Den enda kommentaren han fällde var; Jisses vad uppklädd du är... Finns det mer sätt att tolka en sådan kommentar, eller är det bara gubbeelak och dum? Han skickade mess lite senare och bad om ursäkt att han var grinig. Brydde mig inte om att svara. När jag staplade in nu, inte helt nykter, så sa han god natt och frågade om jag inte skulle komma upp och lägga mig i sängen istället för i soffan, men han gjorde ingen direkt insats för att se til att så h'nde.Inte kunde han veta att jag skulle sätta mig upp och återstå från de döda i samma ögonblick han lämnade rummet ochdirekt skriva om min kväll på min ytterst hemlig blogg. Han t'mkte alltså låta mig sova här. KUl kille.

LEdsen, men det är mörkt och jag är inte nykter...hi hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0