sju av fjorton

Tror vi ær inne på dag sju, har tappat rækningen på dagarna, de flyter ihop. Det ær væl ænå positivt, men jag længtar vidare nu, længtar hemåt.

Fått mens. Førstås. Var arg de førsta dagarna och nær jag æntligen kænde lite tycka-om igen, då fick jag mens. Plockade in honom i duschen før en snabbis, och som vanligt ångrade jag mig efteråt. Med fylld pung ær han i alla fall liiite intresserad av kel och gos och att ta i mig. Med tom pung - nada. Så nu ær vi tillbaka till pensionærsstilen igen med lite hålla handen och absolut inget annat, om jag inte forcerar mig på honom. Hade het sexdrøm i natt, dær en annan man hade huvudrollen. Var tvungen, tvungen att återkalla minnen om hur det kænns att kænna sig åtråværd, sexig och upphetsad. Saknar det. Åh, vad jag saknar det! Har alltid tagit det før givet, utan att førstå det.

Kan jag klara resten av mitt liv, utan det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0