Ibland undrar ...

Ibland undrar jag...om jag hade stått ut med Hans beteende, om han inte var så snygg? Är det kanske så att man förlåter mer hos en snygg person? Jag blir ju glad i hela magen av att titta på honom, och det har jag väl ändå konstaterat att det inte så mycket handlar om hans inre kvalitéer för det är ju alltid dem som gör mig galen... så alltså håller jag ihop med honom för hans sköna yttre? Hm...?

Kvinnan fick hem sin Han efter en tjänsteresa sedan helgen. Kvinnan hungrig. Kvinnan visade med ord och kropp att hon ville ha honom. Han, Han blev mest besvärad och backade undan. Morr. Avskyr att bli avvisad! Men han har fått sitt straff. Direkt efter att han åkte till jobbet imorse fick han sitt straff. Kaninstraffet! Så nu är Kvinnan inte det minsta sugen längre.

Lejoninnan fick kika och prata lite med lilla telningen igår vid kvällsdoppet då det visade sig att den lille och hans far infunnit sig i samma pöl och vid samma tid. Det var gott. Stora telningen fräste jag till ordentligt åt igår och kanske blev hon lite mer stingslig.

Lärarinnan är borta!

Väninnan följer två helt olika skilsmässor. Båda väninnorna flyttar snart, och har helt olika tankar krind detta. Den ena ser det som det bästa som kan hända. Den andre ser det som det värsta som kan hända. Vi får se hur det går för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0