GAAAAAH

Jag väger otroliga 68,5 kg!!!!

Det är alldeles för mycket!!! Nu jävlar... Jag ska väga mig varje morgon och rapportera här hur det går. Nu är ju det här en hemlig dagbok, så jag kan inte alltid skriva när jag vill utan måste välja tillfällen när jag är ensam.

Mitt magmått, där jag är som bredast, strax under naveln var 94,5 cm!!!

Nu är det ju kväll, och jag vet att jag alltid är mer svullen då, men det betyder att redan imorgon kommer det vara bättre och de måtten kommer vara lite mer säkra att utgå från.

Vad vill jag väga då? Jag skulle må finfint på 63kr, alltså bara 5 kg, det är ingen omöjlighet, om jag bara kan få tyst på hunger-hjärnan. Kan kontrollera den genom perioder med GI-noll eller något program, men det löser ju inte problemet i långa loppet. Jag måste inse att ensam betyder inte frossa, att godiset finns kvar och jag måste inte köpa det och äta upp det nu för annars får jag inget.

Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0