lördag, morgon

Hela huset sover. Jag sitter ensam, i soldränkt vardagsrum och njuter emedan jag försöker hitta en vinkel att sitta i där jag ser skärmen utan att få en galet glad solkatt rakt i ansiktet. På övervåningen sover Han, som jag hade ljuvlig smygsex med igår kväll. Vägg i vägg sover lilla telningen, på golvet i sitt rum, för sängen har han gett till mormor som är på besök.  Det fanns två andra rum men mormor skulle absolut sova i samma rum. Mina godingar.

Har vägt mig. Kan informera om att ryktena om akuttandvården är överdrivna. För 550 kr fick jag veta att jag hade en inflammation under en gammal lagning och så tog de bort den och putsade till det så att smärtan är borta! Jag kommer behöva fixa tanden permanent senare men det är den där rackaren längst bak som man vare så kommer åt att tugga med, eller borsta ordentligt, så jag kommer nog ta bort den istället för att rotfylla. Känns inte ens som ett val.

Men, pga tandvärk och rejäl bedövning, så åt jag bara lite på kvällen igår så jag hade väl hoppats på lite mer minskning för jag gjorde ju första vägningen på en kväll...men men

25/6   68,5kg   94,5cm    

27/6   67,6kg   92cm

Jag har ju rätt lätt för att gå ner, eller hade, men lika lätt för att gå upp. Följer inte med sambon till någon strand idag inte. Jag tänker strosa runt i trädgården och rensa ogräs och få sol på mig på så sätt istället.

Nu börjar huset vakna. Väldigt lyhört här. Jesus! Jag undrar om både sonen och lilla mor hörde oss ha sex igår?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0