midsommar

Väninnna inser precis i skrivande stund att hon inget hört från Härskarinnnan. Vet inte om det är bra, eller dåligt... Härskarinnan bor i ångesten. Gör hon rätt? Finns det inte tillräckligt med känslor kvar för att stå ut lite till? När vet man när man ska ge upp? När vet man att man nått botten i avgrunden?

Kvinnan har det rätt lugnt. Jobbat hela dagen o.ch hoppas att jag får göra det imorgon också. Bra  betalt!

Lejoninnan har det rätt lugnt. Telningarna är säkra och har det bra, och bara för det, bara för att jag skriver det så kommer säkert något att hända...gulp...

Lärarinnan har stängt av! Nu läser jag pocketböcker om mord, fågelinfluensa och andra roligheter och i samma ögonblick jag stänger bokens sista sida så är det borta, hjärnan tom och ögonen börjar söka efter nästa tidsfördriv. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0