"ping"

Vad är att pinga? JAg fattar inte riktigt. Läste något fjant i någon nättidning och så såg jag att man kunde pinga sin blogg, och då tryckte jag fånigt nog på några knappar och vips så stod det "Tack, vi kollar strax din blogg". Jesus, vad har jag nu gjort, tänkte jag! För, vilka är vi? Och varför ska de kolla min blogg?

Så. Nu måste jag skriva något....och jag tror det var en "ordduell" från våra cyklisttanter...hm...

LÅT BLI OCH TAKTIKKÖRA UTAN KÖR SLUT PÅ ER SÅ FORT NI KAN OCH SÅ FÅR MAN DÅ SE VEM SOM KOMMER LÄNGST OCH FÖRST!

Så. Nu känner jag mig lite delaktig, och så har jag pingat. Torde yttra sig några vuxenpoäng nu, tycker jag.

Är det kanske så att när de trillar ner, vuxenpoängen, så säger det "ping!"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0