ryggradslösa amöban...

Nu är jag lite lugnare.

Lejoninnan har skickat mail som inte kommer mottagas väl. Jag kritiserar lilla telningens pappas blivande fru. Försöker hålla mig borta och osynlig för trots att jag aldrig tagit kvinnan i hand eller träffat henne så hatas jag. Mitt fel? Jag var tilsammans med min exmake före henne.... Ingen som talade om att man inte fick det. Rätt idiotiskt att tro att man kan vara över 20, vilket hon är med råge, och tro att man kan träffa någon som inte har ett förflutet... Men. Jag har gått från att vilja klubba ner henne till att bara försöka förtränga att han valt så illa efter att jag av snällhet befriade honom från mig. Men nu berättade lilla telningen saker som fick mig att förstå att hon visar sitt förakt för mig - och då bidde det bajs i det berömda blå skåpet och Lejoninnan satte ner tassen, snällt och bestämt.

Men den ryggradslösa amöban, dvs min exmake, kommer bara visslande titta åt ett annat håll och inte låtsas om det om jag känner honom rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0