buske eller barmark?

Vänninnan...har hört: Om man är en förträfftligt sexig kvinna med modern smak och med ett stort förtret över att ens gubbe har förvandlats till just...en gubbe... Klart man försöker att lösa situationen då, och frågar honom om vad han kanske tycker om, går igång på... så känns han nog inte särskilt mycket sexigare och yngre när svaret blir: Ja, när jag började träffa tjejer, då hade de vanliga trosor och buske... Tack kära väninnan för den anekdoten, som jag självklart berättade för den egna sambon och då fick jag lite överraskande svar för han gillade minsann helrakat och det var minsann en överraskning, och ännu mer överraskad blir jag när "den stora kärlekens" namn dyker upp och jag får veta att hon minsann hade bara en liten string med hår...urk! Det blir inget för honom idag inte. Straffade honom tyst, genom att gå upp och tillfredsställa mig själv, själv, direkt vi kom hem. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0