Det är allt lite tokigt


Kvinnan var rätt nöjd med mannen igår. Kanske för att hon bara träffade honom en liten stund och då var han lite låg och ynklig.

Lejoninnan ska hem och plåstra om lilla telingen som ramlat och skrapat upp händerna. Gillar inte att operera ut grus...

Väninnan har hunnit prata med flera väninnor idag, samtidigt som hon gjort massa nyttigt.

Lärarinnan sitter fortfarande på jobbet och klockan är kvart över åtta på kvällen. Det är allt lite tokigt. Att jag åker hem nu är inte för att jag på något sätt är färdig med just någonting utan handlar bara om att jag måste...och ryggsäcken är full med saker som jag ska fortsätta med när jag kommer hem. Det är allt lite tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0