Ett måste till...

Vi ska bara avverka ett måste till och sedan är det bingen! Så trött! Var inte hemma från jobbet förrän efter nio igår och då var jag så övertrött att jag inte orkade somna. Ville bara gnaga av mig en handled och förblöda imorse när larmet satte igång. Idag var också en sen dag med hela korridoren full med hispigt glada barn och alla deras föräldrar och syskon. Helt galet, men bra var det och jag hoppas att föräldrarna var lika nöjda som vi var.

Nu till mitt måste, en del i en utbildning jag går kräver att jag tränar upp mitt arbetsminne... Det är 30 minuters stenhård koncentration per dag. Det är fysiskt sett mer än 28 minuter mer än jag klarar av. Det gör verkligen fysiskt ont att koncentrera sig så här mycket...och det här ska jag glatt utsätta mina elever för senare. Fast de får belöningar. Det får inte jag. Det skulle jag vilja ha, och jag har slängt iväg den förfrågningen till Mannen men han bara låtsas som ingenting. Dock så tittade han på en stund härom dagen och förstod väl lite bättre mitt gnäll, förlåt...eh..mitt ständigt konstruktiva konstaterande av uppgiftens svårigheter, menade jag förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0