GI-noll

Fyra jag! Nu blir det GI-noll. Sockerråttan ska bort! Började därför med att innan kl. 10 idag tömma alla förråd av socker och godis. Andra människor kanske ger bort eller slänger allt godiset... men jag har inte hjärta att göra så - så jag äter upp allt. Visst mår man illa en stund, men vad gör man inte för den goda saken?! Sedan körde jag 8 min abs..med rätt mycket vila förstås. Ska se till att köra den varenda dag, om jag får vara själv. Tycker inte om att ha vittnen när jag åbäkar mig. När jag rullar ihop mig ser det ut som om jag pressar ihop fyra stora falukorv mellan bröst och lår. Ingen vacker syn...tro mig.

Kvinnan.. fick hjälp med att rensa luften igår. Vill få det här förhållandet att fungera, tycker ju om så mycket, men våra krav på ett gott förhållande är så långt ifrån varandras. När han anstränger sig blodig, då kommer han bara nästan upp till min g-nivå...och g-punkten... den är vi inte ens i närheten av...

Vi måste hitta tillbaka till det vi hade i början. Det var något speciellt i början. Vi pratade om allt. Det var ingen prestige i saker. Det var ingen laddning. Vi lokaliserade ett problem, och så löste vi det. Nu går vi och tjurar, särskilt jag...och undviker att ta tag i sakerna först för den andre ska minsann få göra det den här gången... Jag måste coola ner mig och inte kasta mig över honom, låta honom lära sig att lita på mig, men det är inte lätt. Han har aldrig någonsin upplevt kroppskontakt, inte ens när han var liten, och nu kommer jag och helt enkelt kräver det för att vilja fortsätta. Det verkar vara en ny situation för honom. Han har aldrig fått krav på sig på det här sättet förut. Ja ja, den som lever får se.

Jesus. Tv:n  står på i bakgrunden, och Den rätterför Rosing rullar...Jesus! Finns det verkligen inte bättre material och ämnen i världen att göra program av!? JESUS! Gåtan med alla strumpor som försvinner i tvättrummet - det vore något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0