Fyra att mätta...

Kvinnan...har ett så lågt självförtroende pga att hon har tröstätit för att hon blivit tjock att hon numera nästan förstår om Han är otrogen. Jag vill ju själv inte ta i min kropp så varför ska han vilja det? Att jag fått mens idag också och att det är fullmåne fullbordar bara eländet. Suck. Han kommer inte hem efter jobbet och myser med mig som jag hoppats, innan blodet började flyta. utan ska ut och ta en öl med jobbet. Yeah right. Men jag vill inte veta, för jag vill inte göra mig av med huset. Tänk om jag skulle trilla över bevis... Skulle jag då blunda?

Lärarinnan är inne och trampar i en kollegas manege och det kommer att bli konflikter och jobbigt och sådant är så tråkigt och jag hatar det verkligen! Kan inte alla bara älska varandra?!

Lejoninnan pratade med stora telningen igår och fick låna ut pengar åt henne! Hon behöver mig! Jag har fortfarande ett syfte i universum!

Väninnan har för lite tid åt väninnor, kommer i sista hand, är försummad, försummande. Ikväll har jag visserligen inga pengar men hade jag några hade det varit hemskt trevligt att gå ut och umgås, men jag blir nog hemma. Lilla jag. Eller, stora jag, Ska väl kanske undvika att tröstäta i allafall. Men jag har ju fyra att mätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0