Gnäll, gnälligare, jag

OM...om jag nu vann en massa pengar,,, Vad gjorde jag då? Förmodligen kastade jag ut honom. Inte för att jag inte älskar honom, men för att livet skulle vara så mycket enklare.

Det enda jag egentligen vill är att leva själv, i mitt underbara hus, med mina telningar och ha en älskare som vill ha lagom med distans och som tänder på mig och kan visa det. Skulle Han duga på den posten? Nepp. Skulle det ta slut mellan oss skulle jag aldrig dejta honom igen för att ha sex, vilket man ibland kan ha i avslutningsprocessen, en period efter att man gjort slut, njutit av ensamheten, fått klåda i mellanlivet av sexbristen, hört av sig, haft lite bekant sex och sedan kunnat avsluta förhållandet för alltid när man påmints om varför man avslutade det i första läget.

Den här gången behöver jag aldrig gå tillbaka för det är som att återvända till en restaurang där servicen är urusel, maten äcklig, priset för högt och dagen efter insjuknar man i salmonella. Why do it again?!

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Tack, hjärtat.

2009-05-13 @ 10:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0