huvudvärk

finns det något mer avtändande? Inte att man har det...utan när Han berättar/beklagar sig över det direkt man möts på kvällen. Som ett kors han håller upp framför sig, för att skydda sig. Det betyder: Jag vill helst sitta ensam i stora soffan och välja kanaler för annars mår jag inte bra och sex kan du glömma gumman, för jag har minsann lite ont i huvudet... Han sade förut idag att vi skulle ha långsam sex, i motsats mot det vanlig som alltid är snabbisar, så jag ska gå ner och fiska, bara för att han senare inte ska kunna säga att han ville men jag verkade inte vilja. He he, här gäller det att aaaaalltid ha rätt och sista ordet. Puh, det är inte lätt att vara sambo.

Lejoninnan har fått kontakt med stora telningen och hon lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0