Mer mammut!

Väninnan och Härskarinnan av Glasberget pratar i ofta kod, då våra Sambosar allt för ofta är närvarande, fast frånvarande - vilket i grunden är det ständig problemet. Vi anger hur stort kroppsbehov vi har genom att säga ett djur. Säger jag hund fnyser Härskarinnan så de svarta bitterfjädrarna yr ur öronen på henne. Då vet hon att jag fått någorlunda tillfredsställande sex. Eller ja, blivit penetrerad eller i alla fall runkad i. Säger jag häst skrockar hon medkännande. Hamster eller andra under knähöjd höga /låga djur kommer sällan med i dessa diskussioner.

Oftast är vi dock igång och muttrar om mammutar och mammutflockar. Det är sannerligen synd om oss...men som man bäddar får man ligga. Tycker mammutar om mjuka eller hårda kuddar? Tänker ta med min i säng i natt och döpa honom till Peter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0