onsdagsrapport

Kvinnan är rätt lugn... Har fortfarande inte fått sitt det utlovade långsamma sexet...men det kommer väl inom ett år, det har han ju lovat.

Lärarinnan har haft några riktigt tunga samtal idag vad gäller mobbning. Det är inte vackert när så små är så elaka.

Väninnan har tröstat idag för Härskarinnans katt har fått somna in.

Lejoninnan har pratat allvar med lilla telningen om skolgången och har kommit på världens bästa morot. Den utlovade mobilen kommer inte att dyka upp den här veckan... Den kommer istället när prestationerna kommer. Ha ha, han kommer att bli galen!. Stora telningen har mailat två dagar i rad, mest för att jag skrämde henne med att jag glömt att deklarera åt henne (vilket egentligen inte är mitt jobb men papprena ligger ju hemma hos mig så jag borde ju ha tänkt på det kan man tycka) och det kostar 1000kr i böter, vilket hon inte har så därför skrev hon två kvällar i rad, och då blir jag lugn och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0