Skepsism

Frustration fyller folket...typ... I alla fall går jag och Han och är arga och frustrerade. Varför? Jo, vi vill båda ha sex. Med varandra. Men vi har det inte.  Logiken kring detta kringgår allt förnuft, jag vet.

Vi kan fortfarande inte tyda varandras signaler och det har börjat att gå presitge i vissa handlingar. Det är utvecklande. Utvecklande lovar han dock att vårt samliv ska bli och jag bemöter det med mer skepsism än judarna bemötte Hitler med och förlåt för den liknelsen men jag var tvungen att ta i. Stackars Han ska försöka få mig att tro på ett trevligt samliv och bemöts med höjda ögonbryn, korsade armar och ett ansiktsuttryck som nog skulle varit likadant om han sagt att han plockat ner månen och lagt den i garaget, och ja, den var av ost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0