lördag 31 oktober

lördag vecka 44. 31 oktober. Inget gos före. Tvärtom. Vi har inte tagit i varandra på evigheter. Jag är kall. Arg. Resignerad. Har inte haft mens på 58 dagar eller något, kanske inverkar det, men jag tror faktiskt inte det.

Tänker nu dokumentera vårt sexliv - så jag lär inte vara här särskilt många dagar i månaden. Han tänder inte det minsta på mig. Han runkar av sig i mig ibland och helst utan att vidröra mig mer än absolut nödvändigt. Misstänkte att han är otrogen men han kom efter några juck i lördags så tydligen inte. När vi började, eller, när han gnuggat sig mot mig en stund, så sa jag högt att jag nog kommer att ångra det här, för jag förstår ju att det inte blir något mer på länge nu. Han förstod att det var det jag åsyftade och bedyrade att jag kunde vara lugn, det fanns mer där det här kom från...och jag gick på det igen. Sedan blev allt som vanligt igen. Ingen kroppskontakt och ingen kärlek. De enda kommentarerna som kommer från honom är halvtelaka och pikande. Kag gör likadant så jag kan inte klaga egentligen. Vi är vidriga just nu.

Jag är så tom. Så oälskad. Han har skickat mess om att han älskar mig och saknar mig idag, men det är bara för att jag inte lyckades dölja mitt sammanbrott igår och han fann mig gråta. Enda sättet att få någon slags ömhetsbetygelse är att bryta ihop, göra honom osäker på mig, men det krävs otroligt mycket för det, för han förstår inte hur nära jag är att göra slut, hur mycket jag längtar efter att slippa den här ensamheten i vårt stora, tomma, kalla hus och förhållande.

Återkommer. Förmodligen nästa lördag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara jag, vännen. Försöker trösta mig med det närmsta av dig jag kan uppbringa just nu. Skall strax träffa Michell. Har ett extremt bra tal färdigt. Dock misstänker jag att jag kommer att mista all sans och reson då jag ser honom. Jag vll bara HA. Helt oresonligt äga honom... Längtar så till helgen då du är här hos mig.

2010-01-25 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0