Så vill jag inte leva mitt liv!

Lejoninnan blir av med stora telningen imorgon. Studera utomlands i massa år när man kan bo i mors källare och vara trygg och säker...vilka idéer. Men så lätt är det ju inte. Jag har fostrat en stark och medveten flicka med framåtanda, för att jag ville att hon skulle vara allt jag inte var. Missade lite egenskaper i processen som jag själv hade men inte var medveten om men empati, tidsuppfattning och stresstålighet kanske växer fram?


Väninnan har haft besök av Härskarinnna i helgen och vi måste göra nytt manus för utekvällarna nu när hon är singel. Vandra några meter bakom med fula kompisen medan hon hånglar snygging är ju mindre roligt men skulle förhindras av ett i förväg bestämt manus. Tjoho och lyllos hon som får hångla!

Lärarinnan dränker sig tacksamt i jobb så att

Kvinnan ska ha en chans att överleva. Det är hon som är den som yrkar på att skriva här idag. Ett A4 mail till Han räckte alltså inte för att avreagera sig. Ser egentligen tillvaro rätt svart just nu. Ser inget ljus i tunneln längre. Vårt samliv kommer aldrig att fungera. Vårt sexliv kommer aldrig att fungera. Hur länge ska man stånga sig blodig egentligen? Vänjer man sig eller slutar man bara att bry sig? Så vill jag inte leva mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Min käraste, kära stora My. Jag önskar att jag kunde säga att så här i efterhand, så inser jag att all energi gick åt mitt håll och ingen annans, dock vet jag och visste redan under helgen att jag slukade all energi inom flera mils omkrets. Jag vet att min uppgift i vår relation är att förse dig med lika mycket glädje och energi som du riktar åt mitt håll,men ... jag är så utsvulten! Detta faktum resulterade i att jag tog allt. Förlåt, du min viktigaste människa. Förlåt och tack. Tack för att du finns och existerar i samma universum som jag. Just nu går det under benämningen "egoworld". Här är det jag som är den trögflytande tjocka massan som tränger ut allt och alla i utkanten.

Dock de förlorade sömntimmarna till trots känner jag mig mer livsduglig än någonsin. Jag inser den oerhörda vikten av kroppskontakt och hud. Aldrig mer, jag lovar att aldrig mer skall jag utsätta mig för en hudlös relation. Aldrig mer skall jag låta själen och kroppen ta så mycket stryk, som den gör då den ignoreras och negligeras. Lite offentligt hångel på krogen gav huden en chans att andas igen. Den höll på att dö av brist. Brist på allt. Finns du vid min sida och eventuellt lite hud från annat håll, så kommer jag att överleva detta mitt trettiotredje år med endast ett extra veck i pannan som bevis på att det över huvud taget kommit och gått

Jag lovar att aldrig mer utsätta dig för den fula kompisen. Jag lovar att dela med mig av energin i fortsättningen. Jag lovar att alltid finnas vid din sida. Jag lovar.



/My

2009-09-15 @ 12:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0