september

Lejoninnan har det lugnt. Stora telningen är utomlands och jag har fixat åt henne idag. Det känns bra. Lilla telningen är hos sin far, som gift sig och antagit ett sådant skrattretande efternamn att jag närhelst jag börjar bli deppig så tänker jag på det och blir genast fnissig och glad inombords. Pffff...asch, var kom den där svarta fjädern ifrån då...?! Första delen rimmar på stjärt...fniss...

Lärarinnan är dränkt i arbete. Not loving it. Finns ingen ljusning just nu.

Kvinnan är erbjuden en snabbis idag. Vill inte ha det. Want to have mindblowing, wet, hot sex with anybody. Else.

Väninnnan har tankat kraft i långhelg med Härskarinnan. Ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huvudet spinner. Jag måste nog starta upp ett eget bloggande, då jag annars riskerar att premieras med en vit "krama sig själv"-tröja om jag inte lyckas på annat sätt kanalisera alla tankar och känslor. Sjutton, så livet är lurigt...

2009-09-21 @ 18:06:34
Postat av: My

Bara jag...

2009-10-18 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0