Oro...

Mina fyra jag är oroliga idag... Diffus känsla i maggropen.

Väninnan har inget hört från Härskarinnan som var ute på snabblinddate igår kväll. Ångest. Tog inte hans namn och skulle något hända skulle jag plåga mig själv med skuldkänslor resten av mitt liv.

Lärarinnan ska få ny kollega och är gärna med i processen att anställa, även om det innebär att flänga fram och tillbaka till jobbet under ledig tid. Mitt enda krav: glad med sunt förnuft. Ja, det är väl två krav då... men jag lindar in det i frågor om pedagogik och förhållningssätt...

Lejoninnan har lånat ut pengar till stora telningen och det får jag alltid ont i magen av. Den stora telningen har ingen respekt för vare sig pengar eller att låna dem, och tar inget större ansvar när det gäller att betala tillbaka som avtalat.

Kvinnan väcktes av en naken man i morse som mest var intresserad av att fnissande pressa in snoppen i min mun. Slingrade mig undan då det skulle varit som vanligt, tillfredsställelese åt enbart ett håll, och kände besvikelsen fylla rummet innan han avlägsnade sig med ett tillkämpat leende. 675 dagar kvar av detta sex...

Måste ringa en massa samtal idag. Det tycker jag inte om. Tycker mycket bättre om att skriva mail eller mötas öga mot öga, vet inte riktigt varför. Blir ofta svamlig och vag när jag pratar och nu ska jag både skaffa massa upplysningar samt klaga på bredbandet. Förresten! Jag är ju totalt icke auditiv, det är ju självklart det! Jag har svårt att uppfatta vad som sägs och omvandla det. Har en lång lista på måste-saker idag och har inte gjort en enda ännu...suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0