Vidare

Vidare...vill jag. Väntar. Villig. Vild.

Men måste stänga av mig en tid till och bara vara smart och praktisk. Det kommer att ta tid och det måste det få. Svårt med omgivningen som kommer med tusen puschiga råd som jag känner inte passar mig och min situation. Orkar inte formulera ord, orkar inte förklara mig för närvarande och undviker människokontakt så mycket jag kan. Finner mig ha svårt att se folk i ögonen just nu. Har så mycket buteljerat att jag nog tror att det syns i ögonen.

Att göra. Välja mäklare och få hjälp med att få fram en ungefärlig siffra på vad jag kommer att ha att röra mig med efter försäljningen. Sedan ska det rustas, och det kommer att blir svårt för Han motarbetar det mesta och vill ju helst inte att huset säljs. Det kan bli en spännande sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0