I'm back

Efter att ha tappat bort mailadress, och lösenord och även mig själv en period så tog jag tag i att återskapa kontakten med denna min spyhing i cyberrymden.
 
Ögnade igenom gamla texter härom dagen. Jo, det är ju så att det är när jag är ledsen och arg som jag har behov av att skriva. När lycklig, då vill jag bara ut i vädret och ta mig fram med hoppsasteg svingandes en flaska rosé, skrålandes till någon låt på NRJ.
 
Så vad har hänt i mitt liv de senaste tre åren, som satt tillräckligt med spår för att nämnas?
 
Ena telningen har rest runt i världen och det har lett till att jag och syskonet mött upp på platser vi aldrig skulle rest till förut. I våras var jag i landet jag drömt om sedan jag många år. Världens längsta flygresa tog oss dit, och gav blodad tand. Jag ska definitivt tillbaka i framtiden.
 
Jag har skaffat ett A på körkortet, och det är fantastiskt... både upplevelsemässigt och ekonomiskt...inte...
 
Jag bor kvar på samma ställe, men det kliar intensivt i flyttarmen igen. Allt och alla är för nära, vill självhet.
 
Jag har bytt jobb. Från askan i elden...men en ny flytt tog mig till en plats jag verkligen gillar.
 
Jag har väl haft lite relationer men den som nog får tituleras som min värsta ever, den påbörjade jag för ungefär ett år sedan. Komplicerat. Både du, under tiden och speciellt efteråt. Efterdyningarna sveper fortfarande över mitt huvud med jämna mellanrum och det är ännu inte över. För första gången i mitt liv är jag hämndlysten. DET är inte en vacker känsla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0